Perjalanan Laksamana Cheng Ho / Zheng He

Dapatkan video Rahsia Teknik Jualan
Masukkan nama & email anda dibawah

Anda juga akan menerima tips, panduan, dan teknik perniagaan pemborongan terus ke inbox.
This entry was posted in blog. Bookmark the permalink.

One Response to Perjalanan Laksamana Cheng Ho / Zheng He

  1. hafiz says:

    jalil, tolong tanye kt kwn2 hang dalam UMNO ade tak org melayu yg dh naik kapal belayar mcm cheng ho? kalo ade tlg bgtau aku..sbb aku tak tau sekor melayu pon yg belayar mcm cheng ho..zaman cheng ho ok..bkn zaman sekarang mcm brader bergelar datuk dr langkawi tu..ape name aku pon xingat dh..

    kalau xde tlg pesan kt UMNO jgn jd bodoh..jgn ingat melayu hebat sgt..jgn ingat melayu asal dr malaysia je..jgn ingat tuhan cipta manusia ni hanye org melayu je..melayu UMNO hanye hebat curi duit rakyat..itu je yg melayu UMNO tau..melayu UMNO adalah melayu bodoh..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>